
Magnus Äng
Magnus har 20 års erfarenhet av digital marknadsföring från egna företag och internationella uppdrag, allt från VD för e-handelsföretaget EuroFlorist, grundare till bl.a. Topvisible, Ranktrail och CakeToppery men även uppdrag åt Tripadvisor, Daniel Wellington, Telia, Oatly, IKANO, Axis Communication och Tetra Pak.
Inom digital marknadsföring är Magnus stora passion främst YouTube, SEO, Inbound och Content Marketing. Han är van föreläsare och utbildar ofta för Berghs School of Communication och IHM Business School.
Förutom sin nästan ohälsosamma förtjusning i digital kommunikation, teknik, beteende så balanserar han detta med stort intresse för löpning, organiskt te och HipHop.
Läs Magnus inlägg på bloggen!

Hur bygger man Sveriges bästa Digitala Byrå?
0 Kommentarer
/
Har du ambitionen att bygga Sveriges bästa digitala byrå eller…

5 SEO-tips från C3 Summit i New York (2018)
Jag var nyligen i New York för att inspireras på C3 som är…

21 tips till dig som arbetar med rörlig media!
Använder du också rörliga medier i din kommunikation i sociala…

Maria är ny VD här på TopVisible
Maria Eckerwall tar över som VD för TopVisible efter en tid…

Rolf Widerström är ny VD för TopVisible
TopVisible har utsett Rolf Widerström som ny VD att leda företaget…

Vill du bli vår nästa SEO-rockstar?
Nu behöver vi fler till SEO-experter och söker dig med passion…

Platser kvar på SEO-kurs i Stockholm Ons. 13/2
På Onsdag (13/2) är det dags för årets första SEO-kurs (sökmotoroptimering)…

Nu lanserar vi gratis SEO-test
Nu lanserar vi vår första tjänst på nätet inom sökmotoroptimering,…

Nu släpper vi fler platser till SEO-kursen på tisdag
Anmäl dig här!
SEO-kursen i Malmö på tisdag (4/9)…

Webmaster tool visar skadliga länkar
En av de senaste nyheterna om Google och sökmotoroptimering…

Stort engagemang vid veckans Google AdWords-kurs med Minc-entreprenörer
I veckan som gick samlades tio entusiastiska entreprenörer från…

SEO-kurs för Ideons entreprenörer
Jag hade nyligen äran att få utbilda 27 entreprenörer vid…