Hos Keeper var den största utmaningen att förbättra sin digitala närvaro och att hitta nya sätt att attrahera nya kunder. Via SEO och SEM ökade vi intäkter, impressions och klick.
Topvisible och Konsthantverkcentrum började sitt samarbete 2020 och har nu utbildat över 50 medlemmar genom skräddarsydda utbildningar och individuell coachning.
Från ingen budget alls, till att ha video som en naturlig del i sin marknadsbudget producerar vi nu videos internationellt till hela Smartphoto-koncernen!
Topvisible och Beslag Online har samarbetat sedan 2018 och tillsammans har vi uppnått fantastiska resultat. Målet var att öka försäljningen på deras webbshop, detta har vi gjort genom annonsering på Google och Microsoft Ads.
Cyclicor AB anlitade under sommaren 2020 Topvisible för hjälp att rekrytera ny personal till sin verksamhet. Via annonser på LinkedIn kunde vi hjälpa Cyclicor att hitta precis rätt kandidater för jobbet!
Topvisible har arbetat tillsammans med kunden sedan januari 2014 och vi har uppnått fantastiska resultat. Målet med projektet var att öka trafiken till webbplatsen och att fler besökare registrerade ett konto.
Topvisible började arbeta tillsammans med Granngården i mars 2015. Vi har ett väldigt nära samarbete där vi ser oss som en del av dem. Vi har fokuserat på att lära ut SEO och sätta upp strategier både för onpage- och offpagearbetet. Målet med sökmotoroptimeringen var att öka transaktionerna och intäkterna via Googles organiska sökresultat.
Tailor Store arbetar helt rätt i tiden genom att skapa en produkt som är miljövänlig – de arbetar för att motverka massproduktion och slit-och-släng mentaliteten. De uppmuntrar konsumenten att hellre köpa få kvalitetskläder som passar länge och väl.
Att bygga en ny webbplats är en utmaning, inte minst när det kommer till SEO och hur vi väver in en strategi för att både bibehålla och öka den organiska trafiken. Vi pratar med Eva-Katrine Persson som är marknadschef på Infozone för att höra mer om hur de tänkt i samarbetet med oss.
Nilex förvaltar relationer i den digitala tidsåldern med deras ärendehanteringssystemoch webbaserade support. Nilex utbud är brett och innefattar bland annat produkten Social Media Manager som ger en samlad överblick över era informationskanaler.
Kvinna till Kvinna bildades 1993 som en reaktion på våldet mot kvinnorna i kriget på Balkan. Kvinna till Kvinna är religiöst, etniskt och politiskt obundna, och har som uppdrag att stödja kvinnor i krig och konflikter