Anna-Karin Persson

+467 23 26 87 00

Boka möte med Anna-Karin!

Anna-Karin är vår Customer Success & Event Manager. Hon är dessutom en fena på sociala medier och att skapa content. Anna-Karin är även helt fenomenal på att sprida god stämning på kontoret. Hon förlorar aldrig en tävling. Åtminstone inte enligt henne själv.

Läs Anna-Karins inlägg på bloggen!

23 trender om b2b-marknadsföring inför 2026

B2B Marknadsföring: 23 trender inför 2026

B2B-Marknadsföring har förändrats en hel del under 2025 och…
bild på förstoringsglas där det står värdefullt verktyg
Vanliga problem när man arbetar med Content Marketing

B2B Content Marketing: 5 problem som du bör se upp med

Content Marketing är populärt hos många B2B-marknadsförare…
webbtillgänglighet - 5 saker att göra idag. Kvinna som sitter framför sin datorskärm och arbetar intensivt.

Gör din webb mer tillgänglig: 5 åtgärder du kan genomföra redan idag

Tillgänglighet handlar om mer än att uppfylla krav. Det handlar…
AI Max i Google Ads

AI Max i Google Ads – Kom igång idag

Vad är AI Max i Google Ads? AI Max är Googles senaste innovation…

Träffa Ingrid – Paid Social och SEM-specialist på Topvisible

Ingrid heter jag och jag jobbar som Paid Social och SEM-specialist…
Share of Search är ett nyckeltal som bör mätas av CMO, VD och styrelse

Vad är Share of Search? Och så beräknar du varumärkeseffekten!

Share of Search (SoS) är ett av de viktigaste nyckeltalen inom…
Kampanjtyper Google Ads

Guide: Kampanjtyper i Google Ads

Vilken kampanjtyp ska du välja i Google Ads? Google Ads erbjuder…

Träffa Alexander– SEO-specialist på Topvisible

Från att resa världen runt som badmintonspelare till att analysera…

ChatGPT eller Firefly – vilket AI-verktyg är rätt för dig

ChatGPT eller Firefly – vilket AI-verktyg är rätt för dig? AI-genererade…

Vad är server-side GTM?

Spårning och webbanalys har förändrats de senaste åren. Begränsningar…

LinkedIn för B2B – Strategi, annonsering och optimering

LinkedIn är en av de bästa plattformarna för B2B-leadsgenerering.…