Kenan Skrijelj
Kenan har en stor passion för digital marknadsföring, och allra främst Google Ads. Att driva relevant trafik, med finfina resultat är bland det roligaste han vet! Självklart ligger även Google Tag Manager, rapportering och allt som har med analys att göra varmt om hans hjärta med.
När Kenan inte jobbar med digital marknadsföring så tycker han om att umgås med sin sambo, familj och hund! Han älskar också att spela golf och att vara ute och hitta på saker, att sitta still är inte hans starka sida.
Om du behöver hjälp med Google Ads, rapportering eller analys – tveka inte på att kontakta Kenan via mail eller LinkedIn!
Läs Kenans inlägg på bloggen!
Vad är Share of Search? Och så beräknar du varumärkeseffekten!
Share of Search (SoS) är ett av de viktigaste nyckeltalen inom…
Guide: Kampanjtyper i Google Ads
Vilken kampanjtyp ska du välja i Google Ads?
Google Ads erbjuder…
Träffa Alexander– SEO-specialist på Topvisible
Från att resa världen runt som badmintonspelare till att analysera…
ChatGPT eller Firefly – vilket AI-verktyg är rätt för dig
ChatGPT eller Firefly – vilket AI-verktyg är rätt för dig?
AI-genererade…
Vad är server-side GTM?
Spårning och webbanalys har förändrats de senaste åren. Begränsningar…
LinkedIn för B2B – Strategi, annonsering och optimering
LinkedIn är en av de bästa plattformarna för B2B-leadsgenerering.…
Träffa Jubin – Topvisibles nya praktikant!
Vem jag?
Mitt namn är Jubin och jag är 22 år gammal. Jag…
Möt Sally – Topvisibles nya praktikant!
Vem är jag?
Mitt namn är Sally och jag studerar till E-Commerce…
Säg Hej Till Maja – Vår Nya Praktikant!
Vem är jag?
Jag heter Maja Ternön, är 24 år gammal och…
Så skriver du engagerande webbtexter
Klyschiga texter är ett vanligt problem på många företags…
Ökad tillgänglighet på webben
Att bygga ett öppet och inkluderande digitalt samhälle genom…
Guide: Performance Max – Så skapar & optimerar du dina assets [2024]
Performance Max är en kampanjtyp i Google Ads som använder…