Fredrik Ekdahl

Fredrik Ekdahl

Vill ni lyckas med er annonsering på Google? Då är det Freddan ni ska snacka med! Han arbetar dagligen med löpande optimeringsarbete i en rad olika Ads-konton & varvar det med on-page/off-page arbete inom SEO. Som omväxling tar han sig också mer än gärna an uppdrag inom Google Tag Manager.

Google Analytics då? Jo det är förstås alltid med på ett hörn!

När han inte inträder rollen som Digital marknadsförare så svirar han gärna om till både snickare och jägare. Sport, djur, natur & snickeri har alltid varit givna intressen för Freddan!

Läs en intervju med Fredrik här!

Läs Fredriks inlägg på bloggen!

AI Max i Google Ads

AI Max i Google Ads – Kom igång idag

Vad är AI Max i Google Ads? AI Max är Googles senaste innovation…

Träffa Ingrid – Paid Social och SEM-specialist på Topvisible

Ingrid heter jag och jag jobbar som Paid Social och SEM-specialist…
Share of Search är ett nyckeltal som bör mätas av CMO, VD och styrelse

Vad är Share of Search? Och så beräknar du varumärkeseffekten!

Share of Search (SoS) är ett av de viktigaste nyckeltalen inom…
Kampanjtyper Google Ads

Guide: Kampanjtyper i Google Ads

Vilken kampanjtyp ska du välja i Google Ads? Google Ads erbjuder…

Träffa Alexander– SEO-specialist på Topvisible

Från att resa världen runt som badmintonspelare till att analysera…

ChatGPT eller Firefly – vilket AI-verktyg är rätt för dig

ChatGPT eller Firefly – vilket AI-verktyg är rätt för dig? AI-genererade…

Vad är server-side GTM?

Spårning och webbanalys har förändrats de senaste åren. Begränsningar…

LinkedIn för B2B – Strategi, annonsering och optimering

LinkedIn är en av de bästa plattformarna för B2B-leadsgenerering.…

Träffa Jubin – Topvisibles nya praktikant!

Vem jag? Mitt namn är Jubin och jag är 22 år gammal. Jag…

Möt Sally – Topvisibles nya praktikant!

Vem är jag? Mitt namn är Sally och jag studerar till E-Commerce…

Säg Hej Till Maja – Vår Nya Praktikant!

Vem är jag?  Jag heter Maja Ternön, är 24 år gammal och…
Skriv engagerande webbtexter undvik klyschor

Så skriver du engagerande webbtexter

Klyschiga texter är ett vanligt problem på många företags…