Magnus Äng är en av grundarna till Topvisible och arbetar dagligen med Content Marketing, SEO och YouTube.

Magnus Äng

Magnus har 20 års erfarenhet av digital marknadsföring från egna företag och internationella uppdrag, allt från VD för e-handelsföretaget Euroflorist, grundare till bl.a. Topvisible, Ranktrail och Cake Toppery men även uppdrag åt Tripadvisor, Daniel Wellington, SWATCH Group, Telia, Oatly, IKANO, Axis Communication och Tetra Pak.

YouTube, SEO & Content Marketing

Magnus stora passioner inom digital marknadsföring är YouTube, Google SEO, Inbound och Content Marketing. Han har egna projekt för att hålla sig uppdaterad och skapar ofta innehåll till podcasts, videos på YouTube och innehåll till webbplatser.

Föreläsare

Magnus är van föreläsare och anlitas till företagsuppdrag men även skolor som Berghs School of Communication och IHM Business School.

Förutom sin nästan ohälsosamma förtjusning i digital kommunikation, teknik, beteende så balanserar han detta med stort intresse för löpning, organiskt te och HipHop.

Läs en intervju med Magnus här.


Läs Magnus inlägg på bloggen!


Nu är vi en Google AdWords certifierad partner!

/
Nu är TopVisible en Google AdWords certifierad partner vilket…

Google AdWords-kurs i Malmö fullsatt

/
Det är nu fullsatt på kommande Google AdWords-kurs i Malmö…

Sociala medier, beteende och Google hos Handelskammaren i Växjö

/
Vi genomförde nyligen ett av tre hedersuppdrag för Handelskammaren…

Fullsatt Google AdWords-kurs i Stockholm

/
Det var hela 28 st personer från olika företag och branscher…

SEO-kurs för nyföretagare vid Minc

/
TopVisible genomförde nyligen en SEO-kurs i Malmö för start-up…