Fredrik Ekdahl
Vill ni lyckas med er annonsering på Google? Då är det Freddan ni ska snacka med! Han arbetar dagligen med löpande optimeringsarbete i en rad olika Ads-konton & varvar det med on-page/off-page arbete inom SEO. Som omväxling tar han sig också mer än gärna an uppdrag inom Google Tag Manager.
Google Analytics då? Jo det är förstås alltid med på ett hörn!
När han inte inträder rollen som Digital marknadsförare så svirar han gärna om till både snickare och jägare. Sport, djur, natur & snickeri har alltid varit givna intressen för Freddan!
Läs Fredriks inlägg på bloggen!
5 intressanta e-handelssiffror från 2016!
E-handelssiffror från 2016
År 2016 är ett minne blott och…
Hjälp - hur ska jag internlänka?
Varför ska jag internlänka?
Det finns många parametrar att…
Vad är teknisk SEO?
Senast uppdaterad 04-03-2024
Teknisk sökmotoroptimering innebär…
Hammad - TopVisibles nya praktikant
Hammad Kabir är TopVisibles nya praktikant. Han har en bakgrund…
5 bästa knepen för att behålla din Google-rank!
Syns du inte finns du inte! Med rätt taktik bevarar du din google-rank!
Vi…
Event tracking i GA - hur fungerar det?
Genom att lägga in spårningskoden för Google Analytics på…
Sökmotoroptimering för Baidu i Kina
Tidigare har vi skrivit ett inlägg om att Google inte är den…
AMP - framtidens konkurrensfördel
Accelerated Mobile Pages är här!
I oktober förra året avslöjade…
Starta eget, något för alla?
Den här veckan gästbloggar Fredrik Bergström och Oskar Hagelbäck…
SEO för Yandex i Ryssland
Google är inte den största sökmotorn i alla länder. I Ryssland…
TopVisible lanserar ny hemsida
Nu har vi äntligen lanserat vår nya hemsida (eller webbplats…
Fredrik - TopVisibles nya SEO-praktikant!
Vi på TopVisible välkomnar Fredrik, som efter två års heltidsstudier kommer…