
Fanny Hansson
Fanny fokuserar främst på analys och sökmotorannonsering. Hon har arbetat på Topvisible sedan 2017 och trivs som fisken i vattnet. Fanny älskar att analysera siffror och att bygga strategier baserat på data och inte på känsla. Vill ni har koll på besökarnas beteende på er webbplats alternativt synas högst upp i sökresultatet på Google – Hör av er till Fanny!
När hon inte fördjupar sig i data så reser hon så ofta hon bara kan, samlar sneakers på hög och älskar att sträcktitta på serier. Du är mer än välkommen att skicka ditt bästa serietips till henne!
Läs Fannys inlägg på bloggen!

Q&A med vår Google Ads-expert - få svar på dina frågor!
0 Kommentarer
/
Stort tack till alla som gjorde oss sällskap på vårt webinar…

Back to work - Söktrender från Google Trends
Nu börjar fler och fler komma tillbaka till jobb efter en välförtjänt…

Vad betyder Avvisningsfrekvens i Google Analytics?
I dagens blogginlägg tänkte jag dela med mig om vad avvisningsfrekvens…


Recap Digital Summit - Hur tar man sitt Content förbi Best Practice?
Förra veckan var jag och Annah i New York för att gå på…

En guide till Sökordsplaneraren i Google Ads
Sökordsplaneraren i Google Ads!
Som ni säkert läst så lanseras…

Attribution och Den Digitala kundresan
Förstå den digitala kundresan med hjälp av Attribution i Google…

Fanny Hansson - TopVisibles senaste tillskott!
Hej allihopa, här har ni TopVisibles senaste tillskott i teamet.…

Varför annonsera på YouTube?
Fyra anledningar till varför du ska annonsera på YouTube
Det…

Nyhet: Demografisk inriktning på söknätverket i AdWords
Nu kan man göra budjusteringar utifrån olika demografiska inriktningar…

Fanny - TopVisibles nya SEM-praktikant
Berätta lite om dig själv!
Hej! Mitt namn är Fanny och jag…