Få rätt på dina externa länkar med 5 enkla tips!

En viktig del i alla företags SEO – arbete är att få in olika länkar till olika målsidor på din hemsida. Många tror att bara för att hemsidan har många länkar till sig så ska den synas högre upp i SERPen. Så är inte alltid fallet! För att din hemsida ska synas högre upp i…

Läs mer

5 intressanta e-handelssiffror från 2016!

E-handelssiffror från 2016 År 2016 är ett minne blott och ett nytt år med nya trender och förändringar är på ingång. Vilka trender och vad som eventuellt kommer att vara populärt under 2017 kan ni läsa mer om här! Men i årets första blogginlägg kommer vi kika på några mycket intressanta e-handelssiffror och statistik som…

Läs mer

Ett blogginlägg av en nyanställd

Att vara ny på jobbet och krävas på ett blogginlägg – om sig själv. Ångesten. Hur ska man börja? Vad ska man skriva om? Vad vill andra veta om mig? Jag kör en freestyle! Intro När alla andra åkte till Norge och jobbade på förskolor eller lager efter studenten, ja då sökte jag till universitetet….

Läs mer

Googles sök-trender 2016

Lika kul som alltid – vad kommer Google presentera för skoj, intressant och väsentligt när de presenterar sitt årliga ”Året med Sök”. I morse kom alltså listorna för 2016. I videon som presenteras med listorna lyfter de fram ett antal tragiska händelser som tragiskt nog har inträffat under året och uppmanar att vi ska fylla…

Läs mer

TopCharity – vårt sätt att bidra till en bättre värld

TopCharity I Sverige finns det oräkneliga, helt fantastiska välgörenhetsorganisationer och ideella föreningar. Alla arbetar mot samma mål, en bättre värld. Och i den bästa av världar hade dessa organisationer inte behövt finnas, vi hade kunnat leva sida vid sida oberoende av vilket ursprung vi har eller vem vi älskar. Vår jord hade blivit behandlad med…

Läs mer

Premier Google Partner – Japp det är vi!

Nu måste vi få vara lite stolta över oss själva! Google har utnämnt oss till en av deras Premium Google Partners 2016. Varför har vi fått denna fina utmärkelse? Enligt Google är motiveringen: för att ha klarat certifieringarna inom Google AdWords, framgångsrikt hanterat signifikanta investeringar inom AdWords, behållit och utvecklat er kundportfölj, samt exekverat och…

Läs mer