Erik Björner, digital marknadsförare

Världspremiär för TopAcademy!

Publicerat av

Vi kan äntligen presentera höstens stora satsning!

Under våren har vi arbetat hårt för att få fram en heltäckande och riktigt bra digital utbildning för svenska företagare.

Under fyra heldagar kommer vi bland annat att lära ut:

  • Vilka möjligheter som finns med annonsering med Google AdWords och hur ni använder Google Analytics för att optimera rätt sidor på er webbplats och öka era affärer.
  • Hur sökmotoroptimering fungerar och hur ni når till toppen i sökmotorernas sökresultat samt hur ni arbetar med lokal synlighet i Google My Business.
  • Hur företag på bästa sätt når ut i sociala medier och arbetar med rätt målgrupper och maximerar sin annonsering.
  • Vilken typ av content (innehåll) som fungerar i olika typer av medier och hur ni kan arbeta med content för att oka engagemanget för ert varumärke.
  • Hur ni med hjälp av att arbeta aktivt med konverteringsoptimering (CRO) får besökaren på er webbplats att bli kund.

Första utbildningsstart nu till hösten blir den 13 september och andra utbildningsstart den 10 november.

Läs mer om utbildningen och anmäl dig här!

Maria Eckerwall under digital utbildning

Våra utbildare

Maria Eckerwall, VD på TopVisible har en lång erfarenhet av att hjälpa företag med deras annonsering via främst Google AdWords. Hon har även ett förflutet på Googles kontor i Dublin. Maria delar gärna och flitigt med sig av sina kunskaper som utbildare på TopVisibles kurser och under föreläsningar runt om i Sverige.

Erik Björner, digital marknadsförare hos TopVisible med lång erfarenhet av att arbeta både strategiskt och operativt inom den digitala sfären. Erik har bland annat utbildat företag som Euroflorist, Malmö Opera och Malmö Stadsteater och är en av utbildningsledarna för Google och Almis gemensamma satsning Digitalakademin.

Vi ser fram emot att få utbilda er, kontakta oss gärna om ni vill höra mer!

 

 

Dela gärna!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *